Reklamace a výměna

 Vše důležité, co potřebujete vědět při vracení zboží či reklamaci.

 

 

Zboží nám můžete bez udání důvodu vrátit do 30 dnů od převzetí zásilky.

Po přijetí zboží vám do 14 dnů zašleme peníze zpět na váš bankovní účet.

Uhradíme vám cenu za kompletní objednávku vč. poštovného, které jste zaplatili v objednávce. Poštovné od vás zpětně k nám hradíme pouze v případě opodstatněné reklamace.

Zboží nesmí být poškozeno, nijak používáno (včetně zkoušení, tzn. nesmí být patrné stopy použití jako např. skrvny od make-upu či deodorantu) a nesmí být vyprané.

 

Na zboží máte ze zákona reklamační lhůtu 24 měsíců.

Nároky na reklamaci se nevztahují na běžná opotřebení, která jsou s povahou výrobků spojená.

V případě uznané reklamace vám zboží obratem vyměníme za nové nebo vrátíme peníze.

Vrátíme vám cenu za kompletní objednávku vč. poštovného.

 

Pokud vám nesedí objednaná velikost, můžete nám produkt zaslat zpět a objednat si nový ve správné velikosti.

Vrátíme vám peníze za původní objednávku a vy si tak můžete zboží objednat znovu.

Pokud budete měnit celou objednávku, vrátíme vám peníze za poštovné.

Pokud měníte jen část, pak vám vrátíme peníze pouze za vrácené produkty.

Částky vzájemně nezapočítáváme, vrátíme vám plnou cenu a vy si klasicky objednáte zboží znovu, vč. výběru dopravce a metody platby.

Tímto způsobem urychlíme proces "výměny" a nemůže se stát, že by se nové produkty v době mezi odesláním zpět a přijetím vyprodaly.

 

Ať už budete chtít zboží reklamovat nebo vrátit, vždy jej zašlete na adresu: Sonja Grund, Lovčická 46, Praha 9, 190 14, Tel: 722 947 034

Před odeslání zásilky nás vždy předem kontaktujte na info@monisimo.cz. Do předmětu e-mailu uveďte prosím "Reklamace" a v e-mailu popište, zda se jedná o výměnu či vrácení.

 

Výměna zboží i vrácení peněz probíhá do 14 pracovních dní od přijetí zboží.

Zpravidla se snažíme vše vyřešit co nejrychleji k vaší spokojenosti.